Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czasoumilacz | użytkownik

imię i nazwiskoOlla adres zarejestrowany24.01.2009 @12:25:33 ostatnio na stronie24.12.2010 @17:00:23

jestem zapięta
cierpką agrafką
nie mam ust
w sztywnym prześcieradle
przedmiot z krzyczącą nogą
pięc palców pod windą
rzucony na łup

Wiele zdjęc jest robionych przeze mnie,
ale wiele jest też robionych przez fotografów a ja jako modelka.

http://www.czasoumilacz.maxmodels.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12588002
digarty76 komentarze765 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gigs92    11.10.2009 @20:24:55
niee no luz . . . do szumów nic nie mam . . .
też dysponuje lipnym aparatem
~Cocoina    11.10.2009 @19:16:11
Dziękuje bardzo
_______
hello stranger
~unripe    11.10.2009 @19:02:26
dziękuję (;
_______
Są ryby piły i ludzie młoty.
~lipslikemorfine    11.10.2009 @01:59:53
dziękuję :D
_______
mapa-ciała-myśli
~piosenkaksiezycowa    10.10.2009 @22:26:57
dziekuje
~Abovo    04.10.2009 @18:17:42
dziękuję za zwiedzenie mojej galerii
pozdrawiam serdecznie
_______
zgaś światło
~ElectricLady    04.10.2009 @17:25:02
no to aparat w łapki, bierz koleżankę i do jakiegoś parku : >
~skrzywdzona    04.10.2009 @17:15:09
szalejesz Mała ;]
dzieki
~skrzywdzona    04.10.2009 @17:09:30
zapomnialam zmienić rozmiar ;]
ale dzięki
zapraszam
~wojtas0009    21.09.2009 @19:45:34
dzięki, ale sporo mi do mistrzów brakuje (:
czy ja dobrze widzę? cykasz canonem 350d teraz?
~efkens    20.09.2009 @15:24:15
~crevette    20.09.2009 @14:32:52
ale że ja?
_______
roses

~meryphilia    07.09.2009 @21:43:10
dziękuję
~fifacz    03.09.2009 @15:21:16
kurczę.
dziękuję.
za komentarze.

_______
[ mam czekoladę w kącikach ust. chcesz liza ? ]
+biankakielbasa    02.09.2009 @21:22:51
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~gigs92    30.08.2009 @22:48:17
noo , " chamsko "
i jest fajnie
aaaa, jeszcze coś , zapraszam do mojej grupy
" Beka "
pzdr
~uroczysko    30.08.2009 @22:35:55
~gigs92    30.08.2009 @20:04:13
nic nic , serio same plusy
~gigs92    30.08.2009 @18:40:02
nic złego , takie powiedzenie (kto powinien wiedzieć ten wie)
ale do zdjęcia nic nie mam serio
pzdr
~gigs92    29.08.2009 @12:03:02
ooo tak lepiej chyba , dobra , ja spadam
pozdrów tam
~gigs92    29.08.2009 @12:01:43
dobra już

~gigs92    29.08.2009 @12:01:32
nooo tak , to wiem , ha ha przeczytałem
~gigs92    29.08.2009 @12:00:05
tak wiesz może troche , jak już wiem co to jest :D
tam lekko przypomina ;P aleee nie do końca
~gigs92    29.08.2009 @11:57:31
aha aaa , troche nie podobne
albo ja źle patrze :/
>>> beka <<< :D
~fifacz    27.08.2009 @22:04:20
miło mi.
dziękuję
_______
[ mam czekoladę w kącikach ust. chcesz liza ? ]
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt